MFO overtar 8 minutes
– Vi skal gjøre vårt ytterste for å videreføre arven på en forsvarlig og solid måte.
Tidligere i vår kunne tidligere styreleder i INMA, Gro Larsson, melde at foreningen hadde kommet til et punkt hvor det ikke lenger var økonomisk forsvarlig å drive, og at INMA ble foreslått avviklet.
INMA stod bak flere arrangementer, blant annet 8 minutes of digital marketing og Gulltaggen.
Tidligere denne uken ble det kjent at Kampanje overtar Gulltaggen og nå er det kjent at MFO overtar 8 minutes of digital marketing.
– For oss som satt i styret til INMA er det godt å vite at 8 Minutes of Digital Marketing har fått et nytt hjem i MFO. I tomrommet etter INMA er MFO den aktøren som best representerer bredden i bransjen og dermed de rette til å videreføre tradisjonen. De holder et høyt nivå på sine arrangement og vi er trygge på at MFO vil sørge for at 8 Minutes fortsetter å være faglig, sier tidligere styreleder i INMA Gro Larsson i en pressemelding fra MFO.
Konseptet med 8 Minutes of Digital Marketing er at på 8 minutter har 20 bransjestemmer konkurrert om å gi den aller beste appellen om den ENE tingen de vil at du skal ta tak i året som kommer.
Den som får flest publikumsstemmer vinner.
– Dette er et unikt og ettertraktet arrangement for hele bransjen, og vi skal gjøre vårt ytterste for å videreføre arven på en forsvarlig og solid måte, samtidig som det vil bli viktig at vi også setter vårt avtrykk på arrangementet. Vi er stolte og glade over at INMA har gitt oss denne tilliten, og både jeg og resten av MFO-gjengen gleder oss veldig til å jobbe med, ivareta og utvikle 8 Minutes videre, sier Ida Cecilie Wille, daglig leder i MFO, i pressemeldingen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no