Kjetil Botten Skogly er administrerende direktør i Aller Media-eide Ahead Group. Foto: Ahead Group Ahead-sjefen om den store endringen: – Må jobbe annerledes Kjetil Botten Skogly og Ahead Group gjør store endringer. Målet er å bli en mer helhetlig marketing-leverandør, ifølge sjefen. Ellen Høiby Journalist Isak Egge Brønseth Journalist Publisert fredag 24. mai 2024 - 12:45 Sist oppdatert fredag 24. mai 2024 - 15:37 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ elg camilla forberg byråfusjon bloom aller-konsernet ahead group markedsføring nyheter kjetil botten skogly Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post