Elg-flokken fortsetter å vokse: – Tross koronapandemi har vi hatt full fart, sier byråleder
– Jeg har lenge beundret kanalkreativiteten, snerten og den digitale synligheten, sier Elgs nye innholdsrådgiver.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Byrået Elg som rendyrker seg som SoMe-byrå, fortsetter å vokse, og har gjennom sommeren utvidet flokken med mer spisskompetanse på sosiale medier og digital synlighet.
I juni ansatte byrået både ny innholdsrådgiver, designer og performance-spesialist. I juli fikk de på plass en ny innholdsrådgiver, i Susanne Vedvik Kalleberg.
SoMe til nye høyder
– Med Susanne får vi nok en dyktig innholdsrådgiver som kan ta kundene våre til nye høyder i ulike SoMe-kanaler. Hun har et brennende engasjement for digital synlighet og skal styrke kundenes merkevarer gjennom innsiktsbasert og engasjerende historiefortelling, opplyser byråleder Siri Platou i en pressemelding.
Vedvik Kalleberg kommer fra stillingen som Digital Account Director & Head of digital i Schjærven reklamebyrå. Hun har også erfaring som digital rådgiver i Nucleus og Foll Reklamebyrå.
– Jeg har lenge beundret kanalkreativiteten, snerten og den digitale synligheten Elg viser i egne kanaler. Elg gjør et imponerende stykke arbeid, sier Vedvik Kalleberg.
Tatt sin egen medisin
Tross koronapandemi har Elg hatt full fart. Byrålederen forteller at kundene etterspør enda mer rådgivning til sosiale medier, og at flokken derfor har vokst det siste året.
– Vi har tatt vår egen medisin og er rause med å dele kunnskap om faget vårt. Det er gøy å se at det blir lagt merke til – både av nye kunder og potensielle elger.
I dag har byrået som ble etablert i 2018 14 ansatte. Elg er en del av byrånettverket Ahead Group, og jobber med kunder som Obs Bygg, Lederne, VID Høgskole og Se og Hør.