Norsk Stål velger JCP for markeringen av 200-feiringen: – Luksus å ha alt på samme sted
– De er et komplett kommunikasjonshus, som kan hjelpe oss med alt fra innhold og film til gjennomføring av fysiske eventer.
I 2023 fyller industrigiganten Norsk Stål 200 år, og for å sørge for at feiringen blir verdig en 200-årsjubilant, har selskapet valgt JCP for å lage all kommunikasjon og fysiske markeringer.
– JCP var det naturlige valget for oss. De er et komplett kommunikasjonshus, som kan hjelpe oss med alt fra innhold og film til gjennomføring av fysiske eventer. Det er luksus å ha alt det på samme sted, sier administrerende direktør i Norsk Stål, Helge Runer, i en pressemelding.
JCP skal lage en helhetlig kampanje, som synliggjør og feirer Norsk Stål, og som skal vise det norske folk hva Norsk Stål står for.
– Det er mange fra både PR-og reklamebyrået JCP PRAD og JCP Event som jobber sammen om hvordan Norsk Stål skal feire seg selv gjennom året, sier rådgiver Aleksander Steinsvik, i JCP PRAD.
I planene ligger blant annet en stor film om selskapets historie og fremtidsplaner, et innholdsløp og ikke minst en bok skrevet sammen med forfatter Ole Kristian Ellingsen om selskapets historie.
– Vi skal samle Norsk Ståls ansatte, kunder og leverandører i Skur 13 i oktober til tre storslagne arrangementer, sier senior prosjektleder Håkon Engebu, i JCP EVENT.
I tillegg til arrangementene skal Norsk Stål feire sine ansatte gjennom hele våren med sju lokale arrangement på ulike steder i Norge der Norsk Stål har sine avdelinger – fra Harstad i nord til Søgne i sør.
– Det er ikke hver dag man fyller 200, så vi ønsker å skape en bursdagsfeiring Norsk Ståls ansatte, kunder, leverandører og øvrige støttespillere sent vil glemme, avslutter Engebu.