Dagens Næringsliv henter erfarne rådgivere fra Fantefilm Reklame og Amedia
Dagens Næringsliv henter erfarne rådgivere fra Fantefilm Reklame og Amedia

Dagens Næringsliv styrker den kommersielle avdelingen

Henter erfarne rådgivere fra Fantefilm Reklame og Amedia.

Publisert

Det melder de i en pressemelding.

Caroline Mathisen kommer fra rollen som daglig leder i Fantefilm reklame og skal være strategisk rådgiver i DN . Hun har lang erfaring som rådgiver i JCDeaux og tar med seg innsikten om filmproduksjonens historiefortelling og utendørsreklames gjennomslagskraft til en DNs brede produktportefølje.

- Å få muligheten til å jobbe med ideer som skaper effekt for kundene med utgangspunkt i et bunnsolid produkt som DN er en rådgivers drøm, sier Caroline Mathisen.  

Robert Lorentzen kommer fra Amedia hvor han har nærmere 10 års erfaring som medierådgiver. DNs kraft som merkevare og brede produktportefølje utløste ønsket om jobb-bytte. 

– Kombinasjonen av digitale muligheter og en imponerende kundeliste trigger den kommersielle rådgiveren i meg. Jeg gleder meg til å bli kjent med kundene og bidra til å levere de beste løsningene DN kan tilby, sier Robert Lorentzen.

– Vi er veldig fornøyde med å få Caroline og Robert med på laget. Med deres kompetanse og erfaring skal vi drive videre vekst for Dagens Næringsliv og våre kunder, sier Hilde Skomsvold, Head of Sales i Dagens Næringsliv.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS