Bufdir fortsetter samarbeidet med Trigger. Får også med TRY Råd og Tante Randi
Avtalen har en totalverdi på opptil 60 millioner kroner for de tre byråene.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Trigger har samarbeidet med Bufdir siden 2017, og fortsetter dermed samarbeidet de neste to årene, med mulighet for forlengelse, og totalt fire år.
Sammen med TRY Råd og Tante Randi reklamebyrå danket de ut åtte andre konkurrenter, og sikrer seg en millionavtale.
Det var Kampanje som først skrev saken.
Byråsjef i Trigger, Bente Kvam Kristoffersen er meget fornøyd med en videreføring av arbeidet med Bufdir.
– Vi er veldig fornøyd med at vi klarte å forsvare en så stor og viktig kontrakt som dette. Jeg er veldig stolt av teamet som jobbet beinhardt og som absolutt ikke tok seieren på forskudd. Vi gikk skikkelig skjerpa inn i denne pitchen og da er det helt strålende at resultatet ble en topp-plassering, sier hun til Kampanje.
Elleve byråer kjempet om anbudet de tre byråene stakk av med, og Kristoffersens Trigger tronet på topp med en poengsum på 92.9. TRY Råd og Tante Randi reklamebyrå med henholdsvis 92.09 og 90.44 i poengsum, ifølge Kampanje.
– Et så stort anbud tiltrekker seg de sterkeste miljøene i bransjen vår. Vi var forberedt på det og vi liker å konkurrere med de beste. Konkurranse virker skjerpende på oss alle. At vi endte opp med høyest poengsum av de som deltok synes vi er ekstra stas spesielt siden vi var et av byråene som i dette tilfellet var med og forsvarte kontrakten, sier Kristoffersen til Kampanje.
Hvert oppdrag vil bli tildelt etter minikonkurranser mellom de tre byråene.