JCP-byrået har åpnet Samsung pop-up-butikk
Har bygget butikken som en liten sørkoreansk butikk og latt seg inspirere av både K-pop og K-tech.
JCP-byrået, Retail Factory, har sammen med Samsung akkurat åpnet et lite stykke Sør-Korea i form av en pop-up-butikk i hjertet av Oslo, rett utenfor Oslo City.
Lanseringen, som også innebærer en full takeover av Oslo Citys flater, er et ledd i å vise fram Samsungs nyeste produkter.
Butikken gir besøkende muligheten til å oppleve og interagere med det siste innen Samsung-teknologi, ikke minst de helt nye og forbedrede brettbare telefonene med helt nye AI-funksjoner.
– Vi har bygget butikken som en liten sørkoreansk butikk og latt oss inspirere av både K-pop og K-tech, her kan man få testet produktene på en interaktiv måte. Vi har allerede fått mange gode tilbakemeldinger fra besøkende. Vi er superstolte av det vi har fått til, sier teamleder Joachim Breen i Retail Factory i en pressemelding.
Pop-up-butikken er gjort som en del av et samarbeid med JCDecaux og Samsungs mediebyrå Mindshare. JCP PRAD har også vært sentrale i utviklingen av konseptet.
–Denne pop-up gir en unik mulighet til å ta en rask reise til Sør-Korea og bli kjent med Galaxy-universet på en helt ny måte, sier konsulent Maria Oljemark i JCP PRAD.
På sin side er Samsung strålende fornøyde.
– Dette kommer vi til å se mer av. Det krever litt mer enn en vanlig kampanje, men jeg har stor tro på at både vi og andre kommer til å gjøre flere initiativer som dette der man virkelig kommer tett på målgruppen, samtidig som vi bruker mange andre kanaler som sikrer god dekning. JCP klarer å levere denne helheten, og jeg er veldig imponert, sier Markedssjef i Samsung, Anders Lersbryggen og avslutter:
– Pop-up-butikken er åpen hver dag fra kl. 12–18 fram til uke 36, og alle er hjertelig velkomne til å besøke oss for å oppleve den nyeste teknologien vår.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no