Fra venstre: Lucy Aitken (ordstyrer), Pancho Cassis, Andrés Ordóñez og Noel Bunting på scenen i Cannes. Foto: Isak Egge Brønseth Cannes Lions: – Mulig å hente inspirasjon fra tunge økonomiske tider Topper fra ulike byråer diskuterte framtiden for reklame på den siste dagen av Cannes Lions. Isak Egge Brønseth Journalist Publisert fredag 21. juni 2024 - 16:50 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ cannes cannes lions david fcb publicis london noel bunting nyheter pancho cassis publicis andrés ordóñez Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post