Fra venstre: Erik Helmersen (NFF), Celine Sagenes, Anne Hildremyr, Sara Enersen, Anne-Lise Johnsen Robb (NFF) og Thomas Gude (ikke til stede: Kristina Aalandslid).

Involve Advertising inngår rammeavtale med NFF

Avtalen gjelder for levering av tjenester innen grafisk design og kreativt arbeid.

Publisert

Involve Advertising har inngått en rammeavtale med Norges Fotballforbund (NFF).

Rammeavtalen gjelder fra 1. juni 2024, og i en pressemelding omtaler Involve samarbeidet som en viktig milepæl.

Som en del av avtalen blir også grafisk designer Sara Enersen en del av Involve-teamet.

– Sara har vært en fast innleid ressurs hos NFF via Molte Design siden 2018, hvor hun har vist en enestående evne til å forstå og utvikle NFFs visuelle identitet. Hennes inngående kjennskap til NFFs merkevare, kombinert med vår ekspertise innen grafisk design og digital kommunikasjon, er en perfekt match og vil styrke vår leveranse, sier kunderådgiver, Thomas Gude i Involve Advertising. 

Også Anne-Lise Johnsen, leder for markedsføring og vekst i NFF, ser fram til samarbeidet.

– Gjennom denne avtalen vil vi jobbe tett med Involve Advertising for å utvikle fremtidsrettede konsepter som ikke bare styrker NFFs merkevare, men også kommuniserer godt til fotballfans over hele Norge, sier hun.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS