«When Harry met Santa» hanker inn fem nominasjoner i Cresta Awards.

Norge med 19 nominasjoner i årets Cresta Awards

Jula varer hele året for Pol og Posten: – For en reise denne kampanjen har hatt, sier Marius Eriksen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Norske bidrag stiller sterkt i årets Cresta Awards, og fordelt mellom åtte ulike aktører finner vi hele 19 nominasjoner. Pol og Posten Norge troner på topp med seks nominasjoner, fem av dem for «When Harry met Santa».

– Jula varer helt til påske, sies det. Det stemmer ikke. Den varer hele året. I alle fall for Posten, Harry og Nissen. For en reise denne kampanjen har hatt. Jeg tror jeg kan snakke for både Posten og oss i Pol, at vi er veldig stolte, sier partner og strategisk rådgiver i Pol, samt kundeansvarlig for Posten Norge, Marius Eriksen til KOM24.

Videre følger TRY med fire shortlist for «The Trash Collection 2021», tett etterfulgt av Atyp med tre for «A Thousand Questions» for Bufdir.

Cresta shortlist

  • Pol for Posten Norge AS med «When Harry met Santa», i kategoriene: «TV or cinema commercial over 60 seconds», «Viral Video», «Brand purpose», «Brand transformation» og «The #OMG Award».
  • Pol for Kondomeriet med «The Many Ways to Come», i kategorien: «Moving image campaign».
  • TRY for IKEA med «The Trash Collection 2021», i kategoriene: «Print Campaign», «Poster/billboard campaign», «Integrated» og «Brand purpose».
  • Tante Randi Reklamebyrå for IMDi med «Diversity with a capital D», i kategoriene «Innovative use of social mediene» og «The Media magic award».
  • Atyp for Bufdir med «A Thousand Questions», i kategorien «Direct», «Creative strategy» og «The Media magic award».
  • TV 2 for «TV 2 Logo», i kategorien «Logos».
  • ANTI for «VOYAH x Aurora», i kategorien «Outstanding cinematography in a brand funded film» og «Use of music».
  • Bold Scandinavia for TV 2 med «TV 2 Idents», i kategorien «Use of animation».
Powered by Labrador CMS