F.v. Anine Namork (TRY), Bjørn Tore Hansen (Ap), Elsa Haugen (TRY), Mats Stubbe Evensen (TRY), Ole Martin Buene (Ap), Petra Gjemmestad (Ap) og Rachel Myksvoll (TRY).

Arbeiderpartiet velger TRY Opt som mediebyrå

Overtar kontoen fra Mediacom.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Det var høyt nivå på alle byråer vi hadde til vurdering i prosessen, men TRY Opt hadde det lille ekstra. Vi har gode erfaringer med dem fra før som digitalbyrå og har tro på at vi kan få til gode synergieffekter ved å ha digital- og mediebyråtjenester samme sted, sier assisterende partisekretær Mari Aaby West.

Etter en pitchrunde i høst falt valget til Arbeiderpartiet på TRY Opt som sitt nye mediebyrå. Tidligere var det Mediacom som hadde denne kontoen.

Arbeiderpartiet har i flere år brukt TRY Opts tjenester på sosiale medier og digital rådgivning, men har nå valgt å utvide avtalen til å inkludere rådgivning og kjøp av alle medier.

TRY Opt har bygget seg opp som et fullservicebyrå de siste årene, og har ansatt flere erfarne strateger og rådgivere.

Elsa Haugen har ledet pitcharbeidet, og går inn i rollen som kundeansvarlig. Hun har klare ambisjoner for samarbeidet, som starter med fokus på kommunestyre- og fylkestingsvalget i 2023.

– Vi vil etablere en fleksibelt rigg som gir lokallag og fylkespartier mulighet til å nå ut med lokale og nasjonale budskap, raskt og effektivt. Vi gleder oss til å komme i gang med samarbeidet og bli kjent med det engasjerte teamet i Arbeiderpartiet, avslutter Haugen.

Powered by Labrador CMS