Project Neon-teamet.  


Fra venstre: Key Account Manager Valentina Casasola, finansdirektør Stephane Cortadellas, teamleder Sven Houston, daglig leder Laura Lewis, grafisk designer Joe Craven, markedsføringsleder Catarina Rocha, kommunikasjonsleder
 Steinar Haugberg.
Project Neon-teamet. Fra venstre: Key Account Manager Valentina Casasola, finansdirektør Stephane Cortadellas, teamleder Sven Houston, daglig leder Laura Lewis, grafisk designer Joe Craven, markedsføringsleder Catarina Rocha, kommunikasjonsleder Steinar Haugberg.

Project Neon lanserer ny merkevareidentitet

Sikter høyere enn noengang. 

Publisert

Det Stavanger-baserte markeds- og kommunikasjonsbyrået Project Neon lanserte rett før jul ny merkevareidentitet. 

Med forsterket mannskap er ambisjonene om vekst og utvikling klare.

Det melder byrået i en pressemelding.

– Da jeg startet Project Neon for syv år siden var jeg den eneste ansatte. Nå består vi av et team på åtte spesialister som tilbyr hele spekteret av digitale markedsførings- og kommunikasjonstjenester innen B2B, sier grunnlegger og daglig leder Laura Lewis i pressemeldingen.

Byrået har vokst og modnet seg de siste syv årene.

– Dermed trengte merkevareidentiteten vår en oppdatering for å reflektere vår utvikling og vekstambisjoner, sier hun.

Project Neons har en klar visjon for sin mye merkevareidentitet: Byrået skal være en katalysator for sine kunders merkevarebygging ved å skreddersy, strømlinjeforme og effektivisere markedskommunikasjonen. 

Dette innebærer å etablere solide forbindelser med kunden, finne den rette formelen for markedsføring og kommunikasjon, og vekke de ønskede reaksjonene i målgruppen.

Project Neons kunder består hovedsakelig av norske energiselskaper med et internasjonalt kundegrunnlag.

Blant kundene er selskap som TCO, FourPhase, Archer og Ocean Installer. 

Men tross økt konkurranse og trangere tider i bransjen, har Project Neon klare vekstambisjoner. 

– De siste 12 månedene har vi styrket Project Neon-teamet med seniorer med lang erfaring. Det gjør at vi er klare til å gå litt mot strømmen, ekspandere og ta steget inn i nye bransjer. Den blå økonomien er en aktuell sektor for oss, hovedsakelig innen sjømat og shipping, sier Lewis.

Powered by Labrador CMS