Project Neon lanserer ny merkevareidentitet
Sikter høyere enn noengang.
Det Stavanger-baserte markeds- og kommunikasjonsbyrået Project Neon lanserte rett før jul ny merkevareidentitet.
Med forsterket mannskap er ambisjonene om vekst og utvikling klare.
Det melder byrået i en pressemelding.
– Da jeg startet Project Neon for syv år siden var jeg den eneste ansatte. Nå består vi av et team på åtte spesialister som tilbyr hele spekteret av digitale markedsførings- og kommunikasjonstjenester innen B2B, sier grunnlegger og daglig leder Laura Lewis i pressemeldingen.
Byrået har vokst og modnet seg de siste syv årene.
– Dermed trengte merkevareidentiteten vår en oppdatering for å reflektere vår utvikling og vekstambisjoner, sier hun.
Project Neons har en klar visjon for sin mye merkevareidentitet: Byrået skal være en katalysator for sine kunders merkevarebygging ved å skreddersy, strømlinjeforme og effektivisere markedskommunikasjonen.
Dette innebærer å etablere solide forbindelser med kunden, finne den rette formelen for markedsføring og kommunikasjon, og vekke de ønskede reaksjonene i målgruppen.
Project Neons kunder består hovedsakelig av norske energiselskaper med et internasjonalt kundegrunnlag.
Blant kundene er selskap som TCO, FourPhase, Archer og Ocean Installer.
Men tross økt konkurranse og trangere tider i bransjen, har Project Neon klare vekstambisjoner.
– De siste 12 månedene har vi styrket Project Neon-teamet med seniorer med lang erfaring. Det gjør at vi er klare til å gå litt mot strømmen, ekspandere og ta steget inn i nye bransjer. Den blå økonomien er en aktuell sektor for oss, hovedsakelig innen sjømat og shipping, sier Lewis.