Tine er i disse dager ute med en kampanje som spiller på våre uskyldige fordommer, men også fascinasjon, for hvor folk velger å bo.

Pol med ny reklame for TINE 

Løfter viktigheten av matproduksjon i hele landet i ny kampanje.

Publisert

TINE er i disse dager ute med en kampanje som spiller på våre uskyldige fordommer, men også fascinasjon, for hvor folk velger å bo. 

– Det er bare TINE som eies av over 7000 melkebønder som driver gårder over hele landet. Det er viktig for så mange samfunnskritiske områder, som selvforsyningen, kvaliteten på maten vår, kortreist mat og arbeidsplasser i hele landet. Vi ønsker derfor å opplyse forbrukere om hva de støtter ved å velge TINE-produkter i butikken, sier Unn Grønvold Nikolaisen, Direktør Marked i TINE i en pressemelding.

Det er Pol som står bak kampanjen som skal gå som filmer, printannonser og en snaplinse som folk kan bruke selv når de ferierer i distriktene i sommer.

Teamet bak kampanjen er Thorbjørn Ruud og Sindre Holmedal Johnstad, og kreativ leder i Pol, Janne Brenda Lysø. 

– Denne kampanjen tar virkelig for seg kjernen av hvorfor et samvirke som TINE er skikkelig viktig, både for oss som bor i byen og for hele landet, sier Sindre Holmedal Johnstad, i pressemeldingen.

Bacon har produsert filmene og bilder er tatt av fotograf Øivind Haug.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS