Tre og TRY inngår samarbeid med BOB
BOB velger TRY og Tre som partnere på kommunikasjon og digitale brukeropplevelser.
Det melder byråene i en pressemelding.
Med over 78 000 medlemmer er BOB Norges tredje største og Vestlandets største boligbyggelag.
For å ivareta medlemmene og fortsette veksten trenger BOB bistand. Valget har falt på Try og Tre.
– Vi er avhengig av et blikk utenfra og i perioder mer og annen type kapasitet. Vi trenger å bli utfordret, og i kombinasjonen TRY og Tre har vi en samarbeidspartner som gir oss noen blåmerker på leggen. Dette er et proaktivt miljø med ulik kompetanse som svarer godt på de behovene vi har og matcher oss godt, forteller Kjetil Myhren-Berge, direktør for Medlem, kommunikasjon og marked i BOB.
Bergensmiljøet i Kong Oscarsgate 66–68 er stolte over å bli valgt og er klare til dyst:
– Å få jobbe med BOB er å få jobbe tett på Vestlandet og folkene som bor her, sier Synnøve Vindheim Svardal, seniorrådgiver og leder i TRY Bergen, i pressemeldingen.
– Og for at BOB skal lykkes med samfunnsoppdraget, er det essensielt at vi klarer å treffe med kommunikasjon som engasjerer, der vi forteller kreativt, klart og tydelig hva medlemmene får og hvilke ambisjoner BOB har for oss og for Vestlandet. Og hvis vi klarer å kombinere et effektivt kommunikasjonsløp med andre tiltak som styrker den posisjonen BOB ønsker å ta – ja da kan det fort bli spennende, sier hun.
I et tidligere prosjekt har Tre (da Netlife Bergen) jobbet med brukerinvolvering og tjenestedesign i BOB sitt nyboligprosjekt Liaparken i Åsane.
– BOB er en samfunnsaktør i vekst som veldig mange vestlendinger har et forhold til, sier kommersiell leder i Tre, Hans Haag.
– Det er gøy for oss å bidra og utfordre enda mer med vår digitale, kreative og teknologiske kompetanse, for å gi verdi til BOB-laget, sier han.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no