Bransjerådet for søkemotormarkedsføring tar over Performance-konferansen og Performance Awards etter INMA. Mediebyråforeningen blir med som hovedpartner de neste tre årene. Her er Magnus Strømnes Bøe og Camilla Gåre.
Bransjerådet for søkemotormarkedsføring tar over Performance-konferansen og Performance Awards etter INMA. Mediebyråforeningen blir med som hovedpartner de neste tre årene. Her er Magnus Strømnes Bøe og Camilla Gåre.

Bra Søk tar over Performance Awards

Bransjerådet for søkemotormarkedsføring tar over Performance-konferansen og Performance Awards etter INMA. Mediebyråforeningen blir med som hovedpartner de neste tre årene.

Publisert

– Med Performance-konferansen og Awards i Bra Søks hender er de kommet «hjem» og jeg er veldig trygg på at arven fra INMA bæres videre på en god måte. Med Mediebyråforeningen som hovedpartner borger dette for et solid konsept som jeg vet kommer til å bli bra, sier Gro Larsson, tidligere styreleder i INMA i en pressemelding.

Bransjerådet for søkemotormarkedsføring (Bra Søk) og Mediebyråforeningen ser frem til å samarbeide om å videreutvikle Performance-konferansen og Performance Awards. 

Målet er å skape et enda mer relevant og verdifullt arrangement for alle involverte.

– Vi er utrolig glade for å ta over Performance-konferansen og Performance Awards, sier Magnus Strømnes Bøe, styreleder i Bra Søk, i pressemeldingen.

– Med Mediebyråforeningen som langsiktig hovedpartner har vi en unik mulighet til å videreutvikle disse arrangementene og gjøre dem til en enda viktigere plattform for markedsførere innen digital markedsføring, sier Strømnes Bøe.

Performance-konferansen har tradisjonelt blitt arrangert på høsten. 

I 2025 flyttes arrangementet til månedskiftet mars/april 2025. 

Dette gir arrangørene mer tid til planlegging og gir deltakerne bedre mulighet til å delta i konkurransen.

– Vi tror at det å flytte arrangementet til våren vil gi oss en bedre mulighet til å nå ut til et bredere publikum og skape et enda mer vellykket arrangement, sier Strømnes Bøe.

Ambisjoner om vekst og mangfold

Bra Søk og Mediebyråforeningen har ambisiøse planer for Performance-konferansen og Performance Awards. 

De ønsker å øke deltakerantallet betydelig og skape et arrangement som er relevant for hele Norge, ikke bare Oslo.

– Vi ønsker å gjøre Performance-konferansen og Performance Awards til et «must-attend»-arrangement for alle som er opptatt av digital markedsføring og -utvikling, sier Gåre.

Strømnes Bøe understreker ambisjonene:

– Performance-konferansen har vært et veldig Oslo-fokusert arrangement. Vi skal fortsatt gjennomføre det i hovedstaden, men ønsker å invitere de dyktige miljøene for markedsføring utenfor Ring 3 også til å være på scenen, delta i konkurransen og konferansen, forteller han.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS