Mira Malene Zeiffert er selskapets første kommunikasjonssjef
Busy by 24SevenOffice skalerer opp, og har som et mål om å ta over den kreative bransjen i Norge
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Selv om vi lenge har sett behovet for en slik rolle, er det ikke gitt at jobben skulle bli min. Derfor er jeg veldig takknemlig for tilliten, og gleder meg til å jobbe videre med det jeg elsker sammen med en skikkelig hyggelig gjeng, sier Mira Malene Zeiffert i en pressemelding.
Skal bygge et kommunikasjonsteam
Hun ble ansatt som Content Manager i startupen Busy by 24SevenOffice i april 2021, og har det siste året vært ansvarlig for innhold. Nå har hun gått over i en stilling som selskapets første kommunikasjonssjef – og skal få bygge sitt eget team.
– Til nå har jeg jobbet mye med å lage innhold. Det kommer jeg til å fortsette med, men vi trenger mer spisset kompetanse når det gjelder innholdsproduksjon og markedsføring. Vi vil derfor se etter en som kan hjelpe oss å skape engasjement i sosiale medier, men også fungere som en viktig samarbeidspartner for meg.
I dag teller Busy by 24SevenOffice fem ansatte, der Zeiffert er nyeste tilskudd. I tiden fremover forventer start upen ytterligere vekst i kundebase, og planlegger derfor å skalere opp teamet – der én av de nyansatte vil fungere som Zeiffert sin nærmeste kollega.
Satser på byråbransjen
Daglig leder Jonas Klafstad, forteller at de har ambisjoner om å skalere opp enda mer i løpet av året.
– Nå som vi har landet flere av de største byråene i Norge som kunder, har vi verifisert at produktet gir dem stor verdi. Vi skal vokse mye fremover, og har som ambisjon å doble antall ansatte i 2022.
Busy hjelper andre selskaper med å forenkle arbeidshverdagen ved hjelp av et verktøy for timeføring og planlegging. De har et mål om å ta over den kreative bransjen i Norge – og er med kunder som Try, JCP Prad og We Are Live på god vei.
– Vi ser at produktet faller i særlig god smak hos de som jobber med kreative prosjekter, slik byråer gjerne gjør. De opplever at de sparer mye tid og frustrasjon ved å føre timer og trafikkere tid i Busy. At dette er min egen bransje gir meg dessuten ekstra mye motivasjon. Mange av kundene er selskaper jeg pleide å drømme om å jobbe i. Nå får jeg bli kjent med dem på en litt annen måte, og det jeg lærer av dem kan jeg selv bruke i jobben, sier Zeiffert.
Selskapet vil også fokusere på konsulentvirksomheter i tiden fremover.
– Der ser vi mange av de samme behovene som i byråene, avslutter Klafstad.