Maxbo har 70 varehus over hele landet. Nå har de landet mediebyråavtale med In Sight.
Maxbo har 70 varehus over hele landet. Nå har de landet mediebyråavtale med In Sight.

In Sight blir mediebyrå for Maxbo

In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.

Publisert

Samarbeidet trer offisielt i kraft 1. november, men partene er allerede i gang med planlegging av mediestrategier for Maxbos fremtidige kampanjer.

Det melder de i en pressemelding.

– Vi har sett etter et byrå som forstår våre verdier og målsetninger, og som kan hjelpe oss med å videreutvikle vår merkevare i et stadig mer digitalisert og konkurranseutsatt marked. In Sight har imponert oss med sin innsikt og kompetanse, og vi ser frem til å oppnå gode resultater sammen, sier Christer Brevik, kategori og markedsdirektør i Maxbo, i pressemeldingen.

Maxbo er en av Norges ledende kjeder innen byggevarehandel og har 70 varehus over hele landet. 

In Sight er et mediebyrå som i fjor omsatte for 153,2 millioner kroner og fikk et driftsresultat på 1,1 millioner kroner. 

– Vi er svært stolte over å ha blitt valgt som Maxbos mediebyrå. Maxbo er en anerkjent og solid aktør med en sterk tilstedeværelse i markedet, og vi ser frem til å bidra til deres videre suksess gjennom målrettede og effektive mediekampanjer, sier Geir Kjærnes, administrerende direktør i In Sigh.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS