In Sight blir mediebyrå for Maxbo
In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.
Samarbeidet trer offisielt i kraft 1. november, men partene er allerede i gang med planlegging av mediestrategier for Maxbos fremtidige kampanjer.
Det melder de i en pressemelding.
– Vi har sett etter et byrå som forstår våre verdier og målsetninger, og som kan hjelpe oss med å videreutvikle vår merkevare i et stadig mer digitalisert og konkurranseutsatt marked. In Sight har imponert oss med sin innsikt og kompetanse, og vi ser frem til å oppnå gode resultater sammen, sier Christer Brevik, kategori og markedsdirektør i Maxbo, i pressemeldingen.
Maxbo er en av Norges ledende kjeder innen byggevarehandel og har 70 varehus over hele landet.
In Sight er et mediebyrå som i fjor omsatte for 153,2 millioner kroner og fikk et driftsresultat på 1,1 millioner kroner.
– Vi er svært stolte over å ha blitt valgt som Maxbos mediebyrå. Maxbo er en anerkjent og solid aktør med en sterk tilstedeværelse i markedet, og vi ser frem til å bidra til deres videre suksess gjennom målrettede og effektive mediekampanjer, sier Geir Kjærnes, administrerende direktør i In Sigh.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no