Fra venstre: Gaute Wetlesen Skåre (tekstforfatter, Anorak), Lill Fjeld (markedssjef, Kreditorforeningen), Suprateek Seal (rådgiver, NoA Connect), Christer Mykkestue (direktør salg og marked, Kreditorforeningen) og Tine Moe Løvberg (ansvarlig rådgiver, Anorak).
Fra venstre: Gaute Wetlesen Skåre (tekstforfatter, Anorak), Lill Fjeld (markedssjef, Kreditorforeningen), Suprateek Seal (rådgiver, NoA Connect), Christer Mykkestue (direktør salg og marked, Kreditorforeningen) og Tine Moe Løvberg (ansvarlig rådgiver, Anorak).

Kreditorforeningen velger NoA som strategisk samarbeidspartner

Sammen skal de styrke Kreditorforeningens posisjon i markedet gjennom en helhetlig merkevarestrategi og tydeligere kommunikasjon.

Publisert

Det melder partene i en pressemelding.

Gjennom samarbeidet vil Kreditorforeningen og NoA jobbe tett sammen for å utvikle en ny merkevareplattform, styrke det visuelle uttrykket og skape en mer engasjerende og effektfull kommunikasjon rettet mot både eksisterende og nye kunder.

– Kreditorforeningen har en lang historie og en sterk posisjon i markedet, men vi ser et stort potensial i å tydeliggjøre vår merkevare og modernisere vår tilnærming, sier Christer Mykkestue, direktør for Salg og marked i Kreditorforeningen.

Samarbeidet har allerede gitt gode resultater, ifølge Kreditorforeningens markedssjef.

– Prosessen har vært svært givende, og vi har hatt en god og konstruktiv dialog med NoA fra første dag, sier Lill Fjeld, markedssjef i Kreditorforeningen i den samme pressemeldingen.

– Vi er svært glade for å få muligheten til å samarbeide med Kreditorforeningen. Vi ser frem til å bidra til å løfte deres merkevare til nye høyder gjennom flere av fagfeltene vi har i NoA, sier Tine Moe Løvberg, ansvarlig rådgiver i Anorak NoA. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS