
Kreditorforeningen velger NoA som strategisk samarbeidspartner
Sammen skal de styrke Kreditorforeningens posisjon i markedet gjennom en helhetlig merkevarestrategi og tydeligere kommunikasjon.
Det melder partene i en pressemelding.
Gjennom samarbeidet vil Kreditorforeningen og NoA jobbe tett sammen for å utvikle en ny merkevareplattform, styrke det visuelle uttrykket og skape en mer engasjerende og effektfull kommunikasjon rettet mot både eksisterende og nye kunder.
– Kreditorforeningen har en lang historie og en sterk posisjon i markedet, men vi ser et stort potensial i å tydeliggjøre vår merkevare og modernisere vår tilnærming, sier Christer Mykkestue, direktør for Salg og marked i Kreditorforeningen.
Samarbeidet har allerede gitt gode resultater, ifølge Kreditorforeningens markedssjef.
– Prosessen har vært svært givende, og vi har hatt en god og konstruktiv dialog med NoA fra første dag, sier Lill Fjeld, markedssjef i Kreditorforeningen i den samme pressemeldingen.
– Vi er svært glade for å få muligheten til å samarbeide med Kreditorforeningen. Vi ser frem til å bidra til å løfte deres merkevare til nye høyder gjennom flere av fagfeltene vi har i NoA, sier Tine Moe Løvberg, ansvarlig rådgiver i Anorak NoA.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no