Fra venstre: Mihai Dumitrescu, Alina Konyukhova, Emilie Andersson, Anne Lier, Thomas Toft og Jim Kristiansen. Aurora Nilsen var ikke tilstede da bildet ble tatt.

Clear Channel styrker laget

Utendørsgiganten har brukt de siste månedene til å ansette nye talenter.

Publisert Sist oppdatert

Det siste året har Clear Channel gjort noen endringer og justeringer rundt den norske organisasjonen. Flere av rollene som tidligere satt sentrert i Stockholm under den skandinaviske paraplyen er nå plassert i Oslo.

– Vårt fokus er å være enda nærmere våre kunder og samarbeidspartnere, slik at vi kan levere enestående service, sier Dennis Højland Nyegaard, CEO i Clear Channel Norge, i en pressemelding. 

Lokal kampanje­oppfølgning

Anne Lier og Alina Konyukhova er ansatt som Campaign Managers i Oslo. 

Lier, med bakgrunn fra Bauer Media og Viaplay Group, fokuserer på kvalitetssikring av reklamekampanjer. 

– For meg er det viktig at kundene føler seg ivaretatt og trygge på at vi gjør vårt beste for å optimalisere kampanjer til enhver tid, sier Lier.

Konyukhova, med erfaring fra Varner og Schibsted, vil ha hovedansvaret for å sikre leveransen av kundenes kampanjer fra start til slutt.

– Med to norske campaign managers på plass i det norske markedet tror jeg dette vil forenkle kundereisen, sier Konyukhova.

Styrker avdelingen

Mihai Dumitrescu, Emilie Andersson og Aurora Nilsen er rekruttert for å styrke markeds- og kommunikasjonsavdelingen. 

– Jeg ser verdien av å dokumentere innsikt og måle kanalen gjennom valutamålinger, sier Dumitrescu som har bakgrunn fra Kantar Media, CAPA Kinoreklame og Posten Kommunikasjon/Bring Dialog.

Andersson, med erfaring fra markedsavdelingen hos Dely (tidligere Umoe Restaurants), skal forbedre kommunikasjon og ha ansvar for sosiale medier, og Nilsen med designbakgrunn fra blant annet Bolina og Elle skal styrke den visuelle profilen. 

– Jeg sørger for å forbedre kommunikasjon og uttrykk i alle touch-points kundene våre har hos oss, sier Andersson.

– ­Når vi jobber i en visuell bransje, er det viktig at vi leverer på et svært høyt nivå visuelt. Jeg gleder meg til å bistå kundene med gode bilder og filmer som viser deres utendørskampanje slik den fortjener å vises fram, forteller Nilsen.

Nye driftskoordinatorer

Jim Kristiansen og Thomas Toft, begge med erfaring fra hotellbransjen, er ansatt som driftskoordinatorer. 

– Jeg ønsket nye utfordringer og en rolle hvor jeg kunne benytte min erfaring og kompetanse, og dette følte jeg at Clear Channel kunne tilby meg, sier Kristiansen.

Kristiansen vil sikre samarbeid med underentreprenører, mens Toft fokuserer på vedlikehold og presentasjon av Clear Channels vitriner og lehus.

– Jeg føler jeg har hatt mye bruk for tålmodigheten og samarbeidsevnene jeg skapte i hotellbransjen når det kommer til å jobbe med våre underentreprenører, sier Toft. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS