Går fra Simpleness til TRY
TRY har ansatt Stine Stenhaug som strategisk rådgiver og kundeansvarlig.
Stenhaug kommer fra jobben som strategisk rådgiver i Simpleness, hvor hun har erfaring med strategi, digital handel, innhold og CRO.
– Hun har en evne til å løfte blikket og fokusere på det som faktisk skaper vekst til riktig tid enten det heter digital markedsføring, friksjonsfrie kundereiser eller konverteringsoptimalisering. Det passer bra inn i TRYs filosofi, sier Gunnar Stensaker daglig leder i TRY Opt.
I TRY vil Stenhaug først og fremst jobbe i skjæringspunktet mellom digital markedsføring, kundereise, e-handel og innhold.
– Det har aldri vært viktigere å ha en helhetlig tilnærming til kundereisen, fra første kontakt med en merkevare til endelig kjøp og alt som skjer i etterkant av kjøpsøyeblikket.
– Min erfaring er å alltid starte der skoen trykker aller mest. Det kan for eksempel bety økt fokus på trafikk til nettsiden, høyere verdi på handlekurven, optimalisere betalingsprosessen, eller merkevarebygging. I TRY har jeg et bredt spekter med rådgivere og spesialister med på laget, for å skape lønnsom vekst for våre kunder, sier Stenhaug.
Stenhaug skal jobbe på tvers av flere avdelinger i TRY, som de siste årene har gjort store investeringer i teknologi, rådgivning og utvikling av digitale netthandelsløsninger.
– I løpet av de siste tre årene, har vi vokst til et team på nærmere 30 som utelukkende jobber med e-handel. Vi er glade for får få Stenhaug på laget for ytterligere å kunne rådgi vekstorienterte kunder, avslutter Emilie Nøss Wangen daglig leder i TRY Dig.