JCP PRAD står bak lansering av ny Fjällräven-kampanje
PR- og reklamebyrået JCP PRAD laget en kampanje for svenske Fjällräven.
JCP PRAD står for produksjonen i sin helhet, og kampanjen er laget spesifikt for det norske markedet.
Den strekker seg fra en skreddersydd film for Høst/vinter kolleksjonen 2023, en fotoserie, ambassadørsamarbeid, shoppinglister, content og uttak i sosiale medier.
– Vi har jobbet tett med Fjällräven over flere år og det er inspirerende med merkevarer som er fundamentert på bærekraft og laget med og for naturen, helt fra start. Målet har væt å skape en kampanje som vi håper vil inspirere mange til å utforske naturen rundt oss og vi gleder oss til å se resultatet av det sier Byråleder i JCP PRAD Lars Eia Kirkholm i en pressemelding.
– Samarbeidet med JCP PRAD har resultert i en kampanje som ikke bare fremhever produktene våre, men også forteller en historie om vår lidenskap for friluftsliv. Kampanjen ble produsert i vinter og vi har telt ned til å vise den frem sier Ina Kyrkjebø Wickmann, PR & Marketing Project Manager i Fjällräven.