Fra venstre: Kreatør Øivind Kristiansen, prosjektleder Camilla Hovind, byråleder Lars Eia Kirkholm, konserndirektør for merkevare, kommunikasjon og kriseberedskap Kristina Andreasson, kommunikasjonssjef Ane Sangnes og kreatør Helge Svendsen.

JCP skal samarbeide med Veidekke

Entreprenøren Veidekke har inngått en samarbeidsavtale med JCP, der både JCP PRAD og JCP Event skal bistå selskapet med konsernkommunikasjon.

Publisert

Samarbeidet kom på plass etter en seks måneders testperiode, fremfor en tradisjonell byråpitch. Det skriver de i en pressemelding.

Lars Eia Kirkholm, byråleder i PR- og reklamebyrået JCP PRAD, er både glad og stolt over samarbeidet og trekker paralleller til et hvilket som helst annet forhold.  

– Veidekke er en erfaren, verdibasert og målbevisst aktør med klare mål innen bærekraft og utvikling. Vi har brukt de siste seks månedene på å bli kjent med selskapet, menneskene, utfordringene, målene og visjonene deres. Akkurat som i et hvilket som helst annet forhold må man bruke tid på å bli kjent før man bestemmer seg for å gå videre, sier han.

JCP PRAD har tilpasset sine tjenester for å møte Veidekkes konsernbehov i både det svenske og norske markedet, skriver de. 

Samarbeidet reflekterer et felles mål om å videreutvikle løsninger som støtter Veidekkes operative og strategiske ambisjoner.

– Vi har blitt imponert over JCPs evne til å forstå våre behov og samtidig utfordre oss, sier Kristina Andreasson, konserndirektør for merkevare, kommunikasjon og kriseberedskap i Veidekke.

– Etter et halvt års samarbeid er vi trygge på at JCP er den rette partneren for oss, og vi ser frem til å bygge videre på det fundamentet vi har lagt sammen, avslutter hun. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS