Blant de 14 jurymedlemmene er norske Trine Slagnes, fagansvarlig for performance sosiale medier i Smood Social, og Eirik Sveen, SoMe ansvarlig i Re:Media.

TikTok Ad Awards arrangeres for tredje år på rad

Det er de som har utnyttet TikToks fellesskap på best mulig vis og flyttet grensene for kreativitet som mottar de gjeve prisene.

Publisert

TikTok Ad Awards 2024 går av stabelen 27. November. 

For tredje år på rad hedrer TikTok selskaper og merkevarer som har med kreativitet skapt stort engasjement på plattformen. 

Nå kan norske selskaper sende inn søknader

Blant de 14 jurymedlemmene er norske Eirik Sveen, SoMe ansvarlig i Re:Media, og Trine Slagnes, fagansvarlig for performance sosiale medier i Smood Social. 

Sveen og Slagnes skal sammen med de andre jurymedlemmene kåre vinnerne i kategoriene: 

Greatest Performance: Denne prisen hyller en fremragende nedre trakt-kampanje som inneholder nyskapende TikTok-first kreativitet og kampanjestrategi som har oppnådd eksepsjonelle resultater. Prisen gis til en enkeltstående kampanje.

TikTok ser etter: TikTok-first kreativ tilnærming og innovativ kampanjestrategi og fremragende resultater i nedre trakt.

Greatest Branding: Dette er en ny pris på årets TikTok Ad Awards! Denne prisen hyller en fremragende merkevarekampanje som hadde en nyskapende kampanjestrategi med TikTok-frist kreativitet som oppnådde eksepsjonelle resultater i øvre trakt. Prisen gis til en enkeltstående kampanje.

TikTok ser etter: TikTok-first kreativ tilnærming og innovativ kampanjestrategi og fremragende resultater i øvre trakt.

Greatest Creative: Denne prisen hyller merkevarenes overordnede kreative tilnærminger på TikTok, inkludert strategisk bruk av betalt og organisk innhold for å oppnå resultater gjennom hele trakten og etablere en varig TikTok-first tilstedeværelse på plattformen. Gjelder ikke én enkelt kampanje.

TikTok ser etter: TikTok-first kreativ tilnærming og innovativ bruk av betalt og organisk innhold for å oppnå fremragende resultater.

Greatest TikTok

Alle innsendte bidrag på tvers av kategoriene vil automatisk bli vurdert for den overordnede hovedprisen, Greatest TikTok. 

Greatest TikTok tildeles den beste kampanjen totalt sett, altså den kampanjen som utfordret grensene for kreativitet, nøye tilpasset annonser for plattformen, overgikk sine mål i nedre del av trakten og beviste kampanjeeffektivitet. 

TikTok ser etter kampanjen som virkelig engasjerte seg i TikToks fellesskap, kreativitet og trender for å inspirere til glede og skape kulturelle øyeblikk.

Søknadsfristen er 25. September og 14. Oktober annonseres de nominerte. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS