Fra venstre Rebekka Sanna, Rikke Gran Moen og Lene Cathrin Larsen.

Mills styrker markedsavdelingen 

Tre nye produktsjefer er i sving på Grünerløkka i Oslo.

Publisert

Mills AS har hentet Rikke Gran Moen fra Unilever og Lene Cathrin Larsen fra Tine. 

Det kommer fram i en pressemelding.

I tillegg kommer Rebekka Sanna, som var ferdig med masteren nå i vår. Sistnevnte fikk prøve seg som summer intern hos Mills i fjor, og arbeidsforholdet ga mersmak, både for Sanna og Mills. Hun har også hatt internship hos Nortura. 

– Med Rikke, Lene og Rebekka har vi fått tre friske pust inn i markedsavdelingen. De kommer både med erfaring fra viktige aktører i matbransjen, og vi er sikre på at dette blir bra match, sier marketingdirektør Tove Bekken Babusiaux. 

Etter å ha jobbet i Mills i fjor sommer, visste Sanna litt om hvordan livet i marketingavdelingen er. 

– Det har vært hyggelig å komme tilbake, og jeg gleder meg til å lære mer om både Mills og markedsføring i praksis, sier Sanna. 

Som Grünerløkka-beboer setter hun også pris på hvor synlig Mills er i nærområdet med ulike tiltak som Piknik i Parken og Lokal stjerne. 

– Mills er ekstremt miljøbevisste og opptatt av å bidra lokalt, og det var en ekstra stjerne i boka for meg. 

Powered by Labrador CMS