Mills styrker markedsavdelingen
Tre nye produktsjefer er i sving på Grünerløkka i Oslo.
Mills AS har hentet Rikke Gran Moen fra Unilever og Lene Cathrin Larsen fra Tine.
Det kommer fram i en pressemelding.
I tillegg kommer Rebekka Sanna, som var ferdig med masteren nå i vår. Sistnevnte fikk prøve seg som summer intern hos Mills i fjor, og arbeidsforholdet ga mersmak, både for Sanna og Mills. Hun har også hatt internship hos Nortura.
– Med Rikke, Lene og Rebekka har vi fått tre friske pust inn i markedsavdelingen. De kommer både med erfaring fra viktige aktører i matbransjen, og vi er sikre på at dette blir bra match, sier marketingdirektør Tove Bekken Babusiaux.
Etter å ha jobbet i Mills i fjor sommer, visste Sanna litt om hvordan livet i marketingavdelingen er.
– Det har vært hyggelig å komme tilbake, og jeg gleder meg til å lære mer om både Mills og markedsføring i praksis, sier Sanna.
Som Grünerløkka-beboer setter hun også pris på hvor synlig Mills er i nærområdet med ulike tiltak som Piknik i Parken og Lokal stjerne.
– Mills er ekstremt miljøbevisste og opptatt av å bidra lokalt, og det var en ekstra stjerne i boka for meg.