TRY Reklame sin årlige sommerfest på stranden i Cannes. Kjetil Try. Foto: Yngve Garen Svardal Her feirer TRY med sjampanje, men bakteppet er alvorlig Priroiterer å reise til Cannes til tross for at byrået opplever tøffe tider. Yngve Garen Svardal Redaktør Publisert torsdag 20. juni 2024 - 05:55 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ nyheter kjetil try cannes lions cannes 2006241 reklamebransjen reklame try reklame økonomisk nedgang Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post