Kommunikasjonssjef Mira Malene Zeiffert, tar imot Anniken Pedersen som selskapets andre innholdsprodusent.

Busy styrker laget og henter inn nyutdannet student

Anniken Pedersen skal hjelpe selskapets videre satsing på innhold og sosiale medier.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Nå skal vi ta kanalstrategien ett steg videre, og da mener vi Annikens kunnskaper er en god match, forteller Head of Communications, Mira Malene Zeiffert i en pressemelding tirsdag.

Busy styrker innholdsproduksjonen og har ansatt Anniken Pedersen som innholdsprodusent. Hun skal hjelpe Busy videre med satsing på innhold og sosiale medier.

Pedersen er nyutdannet og kommer rett fra Høyskolen Kristiania, hvor hun fullfører sin bachelorgrad i PR og strategisk kommunikasjon i juni. Hun har erfaring som innholdsprodusent hos Monday Production.

– Når vi fremover har som mål å skille oss ut i mengden av lignende selskaper tror vi Annikens innspill vil være veldig verdifulle

Kundelisten utvides

Timeførings- og planleggingsverktøyet som selskapet leverer er særlig populært blant norske kreative byråer, og de siste månedene har kundebasen vokst stadig.

Tidligere i år kunne startupen melde at kommunikasjonshuset Try var blitt kunde, og på sine sosiale medier forteller Busy at blant annet Bureau, Mvh, A2N Digitalbyrå og NXT Oslo har signert avtale med timeføringstjenesten.

– Nå blir vi byråenes «go to-løsning» for timer og planlegging. Programvaren er spesielt tilpasset måten de jobber på; Der andre timeføringssystemer fokuserer på å registrere tiden etter at arbeidet er utført, har vi et fokus på at planleggingen skal snakke direkte med timeføringen. Det innebærer at prosjektledere kan trafikkere tiden til de ansatte på forhånd, og samtidig registrere timene for dem, forteller daglig leder Jonas Klafstad.

Powered by Labrador CMS