Daniel Wagnerius, CTO Mynewsdesk og Louise Barnekow, CEO Mynewsdesk.

Mynewsdesk lanserer AI-modell for PR og kommunikasjon

Mynewsdesk lanserer sin nye satsing CoPilot, en skreddersydd AI-løsning for PR-arbeid med mål om å revolusjonere hvordan kommunikatører jobber med PR og opptjent kommunikasjon.

Publisert

Nå tar Mynewsdesk sitt største steg hittil når det kommer til å omforme måten folk jobber med PR og kommunikasjon på, når kunstig intelligens nå integreres i hele plattformen. 

PR-folk og kommunikatører kan nå få hjelp med ideer til saker, produsere innhold, bli matchet med relevante journalister og måle PR-arbeidets effekt og påvirkning.

Ny standard

– Kunstig intelligens har blitt den nye standarden, ikke bare i PR-bransjen, men i alle bransjer. Vi har full forståelse for at den raske utviklingen innen kunstig intelligens kan være overveldende, sier Louise Barnekow, administrerende direktør i Mynewsdesk i en pressemelding. 

Skjermbilde av verktøyet. Dette er et eksempel på hvordan CoPilot ser ut.

CoPilot er en kreativ partner som støtter kommunikatører gjennom hele arbeidsflyten. Med funksjonen Idea Generator, kan brukerne enkelt få tilgang til forslag på skreddersydd innhold som går hånd i hånd med virksomhetens merkevareidentitet. 

– Med lanseringen av CoPilot ønsker vi å forenkle denne kompleksiteten ved å tilby en pålitelig, tilgjengelig og samarbeidsvillig AI-løsning som forsterker våre brukeres PR-arbeid og hjelper dem med å skape bevissthet, bygge tillit og kommunisere det som er viktig for dem, fortsetter Barnekow.

CoPilots nøkkelfunksjoner

    – Det unike med CoPilot er at vi muliggjør en helt ny måte å personalisere støtte til enhver kunde. Dette gir i større grad effektfulle PR-kampanjer og gjør jobben til kommunikatører mye smidigere, sier Daniel Wagnerius, teknisk direktør i Mynewsdesk.

Powered by Labrador CMS