Mobilselskapet Talkmore drar nok en gang tilbake til sitt eventyrlige middelalderunivers for å fortelle at dekning i verdensklasse kan gjøre en forskjell.

Nye filmer fra Talkmore og Pol på lufta denne uken

Dekning i verdensklasse møter middelaldermagi i Talkmores siste reklamekonsept.

Publisert

Talkmore ser at de får meget gode resultater på kommunikasjonen sin, og at konseptet fra Pol leverer godt på liking, tydelighet og konsistens. 

– Vi får høy oppmerksomhet med et univers som skiller seg såpass fra alt konkurrentene driver med. Så det er klart at vi skal fortsette med dette, med nye karakterer og situasjoner, sier Karianne Salicath, markedsdirektør i Talkmore, i en pressemelding. 

I de nye filmene får vi et gjensyn med én av karakterene som har vært med tidligere, som denne gangen har rykket opp på rangstigen og fått seg en lærling. 

Om det er så vellykket, kan man se i mediespilleren lenger ned i saken. 

– Det er deilig å få lov til å dra på med både humor og spesialeffekter. Det handler jo ikke bare om å få ut budskapet, men å få folk til å huske det også, sier Anders Arnoldsen Holm, én av kreatørene på Talkmore-teamet hos Pol.

Sammen med Talkmore har Pol skapt et univers der karakterene kan snakke om produktet uten at det blir kjedelig å se på av den grunn. 

– Vi er så heldige som får jobbe med flinke folk både foran og bak kamera. Her har regissør Stian Johansen igjen virkelig stått på, sammen med folka i Einar Film, Shortcut og Expanse. Det har gått med noen timer i postproduksjonen for å få bakenden til trollet til å se såpass imponerende ut, avslutter Holm.

Som vanlig er det reklamebyrået Pol som står bak Talkmores reklamekonsept, sammen med nevnte Einar Film, Expanse og Shortcut.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS