Hyundai kupper Colosseum kino og Oslo S for lansering: – Vi slår på stortromma
– Morsomt med annonsører som vil gjøre noe ekstra.
– Vi har valgt eksponeringsmuligheter litt utenom det vanlige i vår lansering av IONIQ 6. Det er en særdeles spennende bilnyhet fra Hyundai – og derfor tenker vi litt ekstraordinært og litt utradisjonelt, sier Marketing Manager hos Hyundai Norge, Anne Marie Næss, i en pressemelding.
Viktig eksponering
I forbindelse med lanseringen av Hyundai sin nye bilmodell IONIQ 6, satses det på ekstra stor eksponering i hovedstaden. Valget landet derfor på premium-skjermen til JCDecaux inne på Oslo S, og kuppelen på Colosseum kino.
– Vi slår på stortromma. Vi har en spennende miks i kommunikasjonen og vi vil være på plass der folk er samlet i store antall. Da er premium reklamekanaler på Norges største togstasjon, samt Norges største kino viktige eksponeringspunkter.
Det er Media Direct Norge (MDN) som står bak produksjon, både kuppelfilmen i Colosseum og 3D animasjonen som går på Oslo S.
– Beste sort
– Dette er en lansering av høy klasse. Hyundai satser stort – og bilnyheten kler virkelig premium-produktene både på Oslo S og på Colosseum kino. Dette henger svært så godt sammen. God match, sier salgs- og markedssjef i MDN, Christer Solberg.
Det er utendørsreklameselskapet JCDecaux, som byr på skjermplassen på Oslo S.
– Dette er skjermplassering i bybildet av beste sort. Det er morsomt med annonsører som vil gjøre noe ekstra, slike som Hyundai. Og lanseringsproduktet ser ut til å trives i omgivelsene med masse folk – noe det er på Oslo S, sier markedssjef i JCDecaux, Jo-Øystein Slinde.