Det er ikke måte på hva du kan gjøre på når du bruker Melange, i følge den nye reklamekampanjen som ANTI har laget for Mills.

Humor og Trond Fausa Aurvåg skal selge mer Melange

Med litt mer humor vil Mills og ANTI gjøre flytende Melange til en enda større suksess.

Publisert

Melange ble lansert.i 1999 og har vært en stor suksess for Mills.

For å nå nye brukere og opprettholde veksten ville Mills videreutvikle kommunikasjonen.

Den opprinnelige reklamefilmen for flytende Melange, viser hvor lett det er å lykkes med pannekaker på stormkjøkken på tur. ANTI fikk i oppgave å videreføre det meste av filmen, med noen få unntak.

Det skriver byrået i en pressemelding.

– Vi har oppnådd gode resultater med kommunikasjonen så langt, men vi så behov for å fornye uttrykket på Melange for å øke relevansen for en yngre målgruppe og knytte det enda tydeligere til spesifikke brukssituasjoner. Sammen med ANTI fant vi noen gode grep og mye humor for å gi fortellingen enda mer kraft, sier media og kommunikasjonssjef i Mills, Silvija Langøen. 

I de nye filmene er mye videreført, men humoren og tydeligheten er skrudd opp. Der møter vi en fyr som virkelig klarer det meste, til veldig stor beundring fra kompisen sin. Enten det er å lage pannekaker mens han spiller badminton, eller å steke toast mens han spiller cello.

Kreativt team i ANTI, Elise Apall Bjørgsvik og Bjørn Solli forklarer: 

– Når selv menn mestrer å gjøre flere ting på en gang, er det et godt bevis på at det nettopp er litt lettere å lykkes med flytende Melange i panna. Da er det lov å være litt kjepphøy!

Det er Trond Fausa Aurvåg som har regi, og Tangrystan som har produsert filmene.

Kampanjen gikk live denne uka, på TV, online video og SoMe

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS