Linn Tidemandsen ny byråleder i Involve Advertising
Store endringer på gang i byrået.
– Vi har kjent Linn fra langt tilbake da hun var praktikant hos oss, og nå er sirkelen sluttet når hun er tilbake etter mange års erfaring i reklamebransjen. Jeg er helt sikker på at hun vil bidra med både et nytt blikk, ny kunnskap og ny giv til Involve, og ønsker henne varmt velkommen, sier leder og eier av Involve-gruppen, Rune Nedrelid i en pressemelding.
Byrået har fått ny byråleder og har gjort flere ansettelser i det siste.
Tidemannsen har vært kreativ leder og partner i Fuel. Der har hun blant annet jobbet med kunder som BAMA, KLP Eiendom, Kreftforeningen, Mills, Ringnes.
– Etter mange fantastiske år i Fuel ble det forlokkende å gå inn i Involve, og bli med på å videreutvikle det faglige og kreative nivået innen flere kommunikasjonsgrener, fra design, performance og SoMe til PR og mediekjøp, sier hun i pressemeldingen.
Byrået har og hentet Hanna Eng Gullbekk, som har 12 års erfaring fra moteindustrien, deriblant Holzweiler, Blender Agency og Den Dama, der hun var ansvarlig for e-handelsplattformen, sosiale medier, influencer marketing, PR og markedsføring.
Involve Advertising teller i dag 19 ansatte med kjernekompetanse innen kreativitet, PR, grafisk design, strategisk rådgiving, foto/film, motion, performance og sosiale medier.
Kundelisten består av kunder som NFF, Carlsberg Group, Bayer, Findus, KLP Eiendom, Sanofi, Bakehuset, Scanox og Nortura.
– Vi har også vært så heldige å få mange nye kunder i den siste tiden som viser at vi får tillit. Jeg kan nevne NFF, Edrington og Dreame. Edrington er selskapet bak blant annet Macallan whisky, sier Tidemandsen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no