Trigger skal lage ny merkevareplattform for Nettavisen
Skal bli medienorges tydeligste utfordrer.
– Nettavisen er et miljø med store ambisjoner og matchende attitude. Vi er veldig motiverte for å bli med dem på reisen fremover, sier Siri Røhr-Staff, strategisk rådgiver i Trigger i en pressemelding.
Byrået ble valgt etter en prosess fasilitert av Byråvalg, som begynte med intervju med seks byråer, hvorav tre gikk videre til å holde en workshop med teamet fra Nettavisen.
– Trigger var godt forberedt og utfordret oss på flere områder. Vi opplever Trigger som strategisk sterke, samtidig som de har en overbevisende forretningsmessig forståelse for vår bransje. I kombinasjon med et sterkt kreativt team mener vi de vil bli gode rådgivere for oss, sier Andreas Størmer-Nilsen, salgs- og markedsdirektør i Nettavisen
Gjennom både møter og workshop ble han og kollegaene kjent med teamet fra Trigger og fikk innblikk i hvordan de jobber. Det er også poenget med prosessen, forklarer Knud Fahrendorff, daglig leder i Byråvalg i pressemeldingen.
Arbeidet med ny merkevareplattform er nå godt i gang.
– Nettavisen er originalen og har vært en pioner som nettavis i over 25 år. Med Triggers hjelp skal vi glede, underholde og ergre enda flere i årene fremover, sier ansvarlig redaktør Gunnar Stavrum.