Fra venstre: Anniken Englund, Markedssjef i MFO, Ida Cecilie Wille, Daglig Leder i MFO, Cathrine Hagen, CEO i Wavemaker og Lene Viktoria Vindenes, Marketing Manager i Wavemaker.

MFO og Wavemaker i nytt samarbeid

Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.

Publisert Sist oppdatert

MFO kunngjør et tett samarbeid med Wavemaker for de kommende årene.

– Både MFO som forening og vår medlemsbase har vokst kraftig de siste årene. Men mulighetene og potensialet er fortsatt stort, og vi har store ambisjoner om videre vekst og utvikling, sier Daglig leder i MFO, Ida Cecilie Wille, i en pressemelding.

For å sikre denne veksten, trenger MFO sterke partnere som kan drive og bidra til den faglige utviklingen i bransjen.

– Vår bransje er i konstant endring og jeg er overbevist om at Cathrine og gjengen i Wavemaker vil styrke vårt verdiforslag og muliggjøre tilgang på unik faglig kompetanse hos dem, som vil komme våre 5000 medlemmer til gode, sier Wille.

Wavemaker, som et av GroupM-byråene, jobber daglig med kunder på tvers av alle kategorier, med en betydelig andel lokale kunder. Kunstig intelligens er allerede godt integrert i selskapets daglige arbeid, med bransjens mest avanserte planleggings- og optimaliseringsverktøy.

– Bransjen vår er i kontinuerlig utvikling og endring, og gjennom et samarbeid med MFO har vi funnet en partner og en arena der vi kan dele vår kompetanse, sier Cathrine Hagen, CEO i Wavemaker og avslutter:

– Kjernen av vår kompetanse ligger innen merkevarebygging, mediestrategi og planlegging. Vi tilbyr også en rekke konsulenttjenester innen content, teknologi, data og innsikt som vi ønsker å dele med MFO sine medlemmer.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS