
Disse deltar i «8 minutes of Change»
Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.
MFO inviterer til bransjearrangementet «8 Minutes» hvor tretten mennesker skal stå på scenen for å dele sine refleksjoner rundt begrepet endring.
Hver deltaker får nøyaktig åtte minutter til å formidle sitt budskap – som spenner fra det personlige til det samfunnsaktuelle og kontroversielle.
– Vi ønsker å løfte og vise frem ulike stemmer og tilgjengeliggjøre store tanker foran en fullsatt storsal på Colosseum 14. mai, sier daglig leder i MFO, Ida Cecilie Wille, sammen med markedssjef Jette Johannessen i pressemeldingen.
– Vi lever i en verden som er endret på så mange nivåer, og jeg er overbevist om at publikumet vil forlate salen med nye perspektiver og kunnskap i lomma denne morgenen - og forhåpentligvis med stjerner i øynene, fortsetter de.
Amedia er stolt sponsor:
– Som Norges største utgiver av redaktørstyrte medier med tilstedeværelse over hele landet vet vi hvor sterkt historier kan engasjere, skape endring og bygge fellesskap - særlig når de treffer nært. Vi gleder oss til å høre hva som deles fra scenen, sier Anette Gulbrandsen, leder for marked og kommunikasjon i Amedia Annonse.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no