Disse tretten deltakerne skal dele sine perspektiver på endring under MFOs «8 Minutes» på Colosseum 14. mai.

Disse deltar i «8 minutes of Change»

Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.

Publisert

Disse skal på scenen:

1. Katinka Sletten, Synlighet

2. Kristian K. Fredheim, Wabba

3. Ann Mari Wammeli, Schibsted

4. Babak Behrad, Trigger

5. Anders Tufte, Regnskogfondet

6. Marte Ruud Sandberg, First House

7. Adam MacDonald, Chickens Only

8. Runar Wiksnes, Virke

9. Marianne Solheim, Toppfotball Kvinner

10. Iselin Guttormsen

11. Pernille Vermedal Høgh, Schibsted

12. Anders Muurman Holm, Morgenstern

13. Aina Lemoen Lunde, Feddie Distillery

MFO inviterer til bransjearrangementet «8 Minutes» hvor tretten mennesker skal stå på scenen for å dele sine refleksjoner rundt begrepet endring.

Hver deltaker får nøyaktig åtte minutter til å formidle sitt budskap – som spenner fra det personlige til det samfunnsaktuelle og kontroversielle.

– Vi ønsker å løfte og vise frem ulike stemmer og tilgjengeliggjøre store tanker foran en fullsatt storsal på Colosseum 14. mai, sier daglig leder i MFO, Ida Cecilie Wille, sammen med markedssjef Jette Johannessen i pressemeldingen.

– Vi lever i en verden som er endret på så mange nivåer, og jeg er overbevist om at publikumet vil forlate salen med nye perspektiver og kunnskap i lomma denne morgenen - og forhåpentligvis med stjerner i øynene, fortsetter de.

Amedia er stolt sponsor:

– Som Norges største utgiver av redaktørstyrte medier med tilstedeværelse over hele landet vet vi hvor sterkt historier kan engasjere, skape endring og bygge fellesskap - særlig når de treffer nært. Vi gleder oss til å høre hva som deles fra scenen, sier Anette Gulbrandsen, leder for marked og kommunikasjon i Amedia Annonse.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS