Fra venstre : Pål Schultz i TRY Opt, Bettina Sommerfelt i FLOKK, Janine Roth i dentsuX, Kaia Paulseth i Mindshare, Eirik Sveen i Re:media, Daan Dekkers i Publicis, Stine Kaniewski i OMD, Teis Sunde i Wavemaker, Silje Johansen i Initative, Cathrine Nygaard i Nettrafikk, Eirik Sveen i Re:media og Karl Oskar Myran i GroupM Nexus.

Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram

Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.

Publisert

Schibsted har lansert et nytt talentprogram hvor 12 unge talenter fra mediebyråene samles for utvikling – både innen ledelse og mediefaget. 

Kjersti Løken Stavrum, daglig leder i Stiftelsen Tinius - den kontrollerende eieren av Schibsted ASA.

KOM24 var til stede da første av totalt fire samlinger i år, fant sted på Schibsted-bygget, hvor blant annet Kjersti Løken Stavrum, Siv Tveitnes, Gard Steiro og IN/LAB (Schibsted/Tinius Stiftelsen) var blant bidragsyterne. 

Her fikk deltakerne ta del i strategi og fremtidsplaner for Schibsted Media, og være med på å drøfte de problemstillinger bransjen står overfor i tiden som kommer. 

– Sentralt i talentprogrammet er ønsket og behovet for å sammen utforske problemstillinger vår bransje står overfor. Vi skal dykke ned i nye løsninger, innovere og samtidig ha fokus på personlig utvikling, sier Hanne Eilen Lohne, Director Business Strategy. 

Nicolai Kjølner, Head of Agency & Partners i Schibsted og Hanne Eilen Lohne, Director Business Strategy i Schibsted.

Neste generasjons mediebyråledere 

Mediebyråene er blant Schibsteds viktigste kommersielle samarbeidspartnere. 

– Samarbeidet med byråene har alltid vært viktig for oss i Schibsted. Faktisk så viktig at vi har et eget team som utelukkende jobber strategisk mot byråene i hverdagen, med mål om å drive mediebransjen videre, sier Nicolai Kjølner, Head of Agency & Partners.

Han forteller at Schibsted derfor i lang tid hatt lyst til å samle neste generasjons mediebyråledere som kanskje har andre syn og preferanser på hvordan mediemarkedet kan og bør se ut i fremtiden. 

Gruppen vil samles regelmessig gjennom året i regi av Schibsted.

I lys av den digitale utviklingen, og spesielt de unges endrede medievaner, ser de et ønske og behov for å knytte seg tettere til de i byråene som sitter i sentrum av denne problemstillingen i det daglige.

Talentene er nominert av byråets ledere og representerer en gruppe engasjerte, fremoverlente og faglige sterke personer. 

Talentene kommer fra mediebyråene TRY Opt, FLOKK, dentsuX, Mindshare, Re:media, Publicis, OMD, Wavemaker, Initative, Nettrafikk og GroupM Nexus. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS